Design, architettura, fotografia, cinema, pittura, musica.. quando l'eros ispira l'arte
 
FirstKISS.JPG

First kiss

Tatia Pilieva introducing her project:
When I need cheering up, I often open a folder on my laptop entitled KISSES. Sometimes I look at it even when happy, wishing to be happier. The KISSES folder consists of short videos of my husband, Andre and I kissing in different places over the last 9 years. The kisses vary -- some are shot underwater where you barely see our faces, some in hurricane like winds in Joshua Tree, others in bed while on the phone with the post office trying to track down a lost passport. But they always make me feel better about life.
 
Il video fa scalpore, i numeri di visualizzazioni sono subito da record. Colpisce, incuriosisce, cattura la naturalezza di gesti e sguardi tra imbarazzo e curiosità di uno dei momenti più intimi del conoscere l'altra persona, dello scoprirsi.
Agli occhi più attenti qualcosa fin dai primi frame non quadra "WREN presents..", ben presto si scopre che il video è stato girato per la campagna autunno 2014 di un brand di abbigliamento, ma questa è un'altra storia e non semplicemente perchè finanziata, l'idea di Tatia dovrà assumere ai nostri occhi meno valore.